» بازار سرمايه » عالیس در راه بورس/ شنبه ۶ خرداد/ قیمت ۱۶۴۲۶ ریال
عاليس

عالیس در راه بورس/ شنبه ۶ خرداد/ قیمت ۱۶۴۲۶ ریال

۱۴۰۲-۰۲-۳۱ 4۰99

زمان عرضه اولیه سومین شرکت جدید سال قطعی شد/ روش ترکیبی با دو مرحله
سومین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام بهار زر عالیس چناران طی دو مرحله به روش ترکیبی، ۶ خرداد در فرابورس وارد می شود.

با گذشت کمتر از یک هفته از عرضه اولیه سهام کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در ۳۰ اردیبهشت ماه ، بهار رز عالیس چناران به عنوان سومین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس، شنبه ۶ خرداد وارد بازار می شود.

بر اساس این گزارش، ۳۰۰ میلیون و ۱۲ هزار سهم معادل ۱۲ درصد سهام  “عالیس” در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری ۱۶۴۲۶ ریالی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود که در مرحله اول ۱۰۰ میلیون و ۴ هزار سهم معادل ۴ درصد با حداکثر سهمیه یک میلیون و ۴۲۹ هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه می شود.

در مرحله دوم، ۲۰۰ میلیون و ۸ هزار سهم معادل ۸ درصد دیگر همان روز با حداکثر سهمیه ۵۰۰ سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده تعلق می گیرد. مشاور عرضه هم کارگزاری بانک ملی و متعهد خرید تامین سرمایه کاردان است.

طی سال جاری سهام دو شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان عرضه اولیه شده و بهار رز عالیس چناران، سومین سهم جدید سال بشمار می رود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×