» بازار سرمايه » خریدو فروش سهام بیمارستان ها در سایت ها | ۵۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیارد تومان

خریدو فروش سهام بیمارستان ها در سایت ها | ۵۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیارد تومان

۱۴۰۲-۱۱-۲۵ 2۰80

در شرایطی که یک دهه تلاش مداوم برای عرضه سهام بیمارستان ها در بورس به در بسته خورده است تازه ترین اطلاعات نشان می دهد سهام بیمارستان ها در سایت ها از ۵۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیارد تومان دادو ستد می شود.

بیشتر از یک دهه از تلاش ها برای عرضه سهام بیمارستان ها در بورس می گذرد اما به دلیل عدم همکاری وزارت بهداشت و وجود انحصار در جامعه پزشکی ایران عرضه سهام بیمارستان ها در بورس به در بسته خورده است. این در حالی است که عرضه سهام بیمارستان ها در بازار سرمایه می تواند منجر به تامین مالی نظام سلامت و ارتقای سطح کمی و کیفی آن در ایران  شود. در چنین شرایطی و در حالی که سهام هیچ بیمارستان در بورس دادو ستد نمی شود تازه ترین اطلاعات نشان می دهد بازار خرید و فروش سهام بیمارستان ها در خارج از بورس حسابی داغ است.

سهام بیمارستان چند

این اطلاعات نشان می دهد که در سایت هایی که به صورت غیر رسمی در حال خرید و فروش سهام بیمارستان ها هستند بخشی از سهام مراکز درمانی ،کلینیک ها و بیمارستان ها بین ۵۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیارد تومان دادو ستد می شود.

به طور مثال آگهی فروش یک بیمارستان در غرب تهران به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان برای فروش عرضه شده است.

در این سایت ها همچنین سهام بیمارستان ها در شهرستان های مختلف،سهام مراکز جراحی دندانپزشکی،آزمایشگاه، داروخانه، درمانگاه ها، تصویر برداری و یا  سهام بخش های خاص از یک بیمارستان مثل بخش ارتوپدی ، بیهوشی ، زنان و زایمان ، زبیایی ، اورژانس ، غدد ، فیزیوتراپی ، اطفال ، پوست و مو ، ریه ، قلب و عروق ، نوزادان به فروش می رسد.

مشخص نیست در شرایطی که طبق قانون بازار اوراق بهادار خریدو فروش همه نوع اوراق بهادار باید تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شود دادو ستد و خریدو فروش سهام بیمارستان ها از طریق سایت های غیر رسمی چگونه انجام می شود.

بیشتر بخوانید

بیمارستان گاندی،نیازمند پول | عرضه سهام بیمارستان ها در بورس راهگشای نظام سلامت

به این نوشته امتیاز بدهید!

بهرنگ آزاد

بهرنگ آزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×