» رمز ارز » رشد ۸ درصدی ترون
ترون 1

رشد ۸ درصدی ترون

۱۴۰۲-۰۳-۰۱ 5۰95

قیمت ترون امروز برخلاف سایر ارز ها با رشد زیادی مواجه شد و بالغ بر ۸ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری گزارش بورس، در مبادلات امروز رمز ارز ها و در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تنها نمادی که نوسان زیادی داشته است ترون بود.  قیمت ترون امروز ۸ درصد رشد کرده و بزرگ ترین رشد این فهرست را به خود اختصاص داده است. کاردانو، شیبا اینو و چین لینک هم بین یک الی ۲ درصد رشد کرده اند و مابقی ارزهای مثبت، کمتر از یک درصد بالا رفته اند.

اما در فهرست نمادهای منفی لئو با افت ۳ درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته و آربیتروم، تون کوین، فانتوم و آپتوس با افت ۲ درصدی در رده های بعدی هستند. مابقی نمادهای منفی هم افتی کمتر از ۲ درصد را ثبت کرده اند.

در مقیاس هفتگی اکثر نمادها با کاهش قیمت مواجه بوده اند اما چند نماد هم رشد کرده اند که ترون با رشد ۱۱ درصدی، بیشترین افزایش قیمت را دارد. در میان نمادهای منفی هم تون کوین با افت ۸ درصدی بیشترین کاهش قیمت را نمایش می دهد.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با نیم درصد افت به رقم ۱.۱۲ تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات ۳۴ درصد نسبت به دیروز بیشتر شده و به عدد ۲۳ میلیارد دلار رسیده که همین رقم هم همچنان عدد کوچکی برای ارزش معاملات روزانه رمز ارزهاست.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۷ میلیارد دلار معامله در دیفای انجام شده و در استیبل کوین ها هم رقم معاملات تا ۲۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×