» اخبار تازه » رشد پر شتاب درآمد های بانک شهر | انتشار گزارش مالی جدید وشهر

رشد پر شتاب درآمد های بانک شهر | انتشار گزارش مالی جدید وشهر

۱۴۰۲-۱۱-۰۱ 4۰45

کارنامه ای درخشان از عملکرد ۹ ماهه بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)؛ منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، با انتشار صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه منتهی به آذر ماه ۱۴۰۲ بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، مشخص شد که این بانک با عملکردی درخشان توانسته نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد بالای ۱۲۰ درصدی درآمد تسهیلات و سپرده گذاری ها را محقق کند. انتشار صورت‌های مالی حسابرسی نشده بانک شهر، نشان از تداوم عملکرد خیره کننده این بانک در شبکه بانکی و روند پرشتاب آن در افزایش درآمدها و سودآوری دارد.

بانک شهر از محل تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی، ۲۱ هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان درآمد داشته که در مقایسه به دوره مشابه قبلی رشد ۳۲ درصدی را نشان می‌دهد. هزینه سود سپرده برای این بانک نسبت به دوره مشابه سال قبل با ۶ درصد رشد مواجه شده است.

خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری‌های بانک شهر از سه هزار و ۳۹۸ میلیارد تومان به هفت هزار و ۷۱۷ میلیارد تومان رسیده که این مهم رشد بالای ۱۲۰ درصد را نشان می‌دهد.
درآمدهای بانک شهر از کارمزد نیز حدود ۱۰۰ درصد رشد کرده اما هزینه کارمزد بانک ۲۹ درصد نسبت به مشابه قبلی رشد داشته است. بر این اساس، خالص درآمد کارمزد بانک شهر در مقطع زمانی ۱۴۰۲.۰۹.۳۰ بیش از چهار هزار میلیارد تومان بوده است.

خالص سود بانک شهر از محل سرمایه گذاری ها ۲.۷۶۰ میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که این شرکت در ۹ ماهه سال گذشته از این محل تنها ۵۱۴ میلیارد تومان درآمد داشت.

نکته مهم و قابل توجه در صورت‌های مالی ۹ ماهه بانک شهر، درآمدهای عملیاتی است که یکی از مهم‌ترین بخش‌های گزارش شرکت به حساب می‌آید. بر اساس این گزارش، بانک شهر در ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲.۰۹.۳۰، ۱۴ هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان درآمد عملیاتی ساخته است. درآمد عملیاتی بانک در دوره مشابه قبلی ۵.۴۵۹ میلیارد تومان بود.

سود خالص بانک شهر در ۹ ماهه ۱۴۰۲ نسبت به ۹ ماهه ۱۴۰۱، ۲۵۲ درصد رشد داشته و از حدود ۳ هزار و چهارصد میلیارد تومان به ۱۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان رسیده است. بانک شهر در این دوره، موفق شده برای هر سهم حدود ۷۸۲ تومان سود بسازد.

گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ بانک شهر نشان از ادامه روند موفقیت آمیز آن در شبکه بانکی و قرار گرفتن در میان بانک‌های برتر کشور دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×